Quit minigame

0

Gram

GRAM is een organisatie die begaan is met het respect voor arbeid en de herwaardering van de opleiding voor jongeren naar een moderne vakbekwaamheid. GRAM VZW wil de beroepsopleiding van het middelbaar in een beter daglicht brengen. Hierbij waren ze opzoek naar een nieuwe branding en website om hun doelpubliek optimaal te kunnen informeren.

Uitwerking
Voor de rebranding van het logo kozen we samen met de klant voor een opfrissing van het huidige logo. Op deze manier zouden ze hun merkbekendheid kunnen bewaren. We kozen voor een meer open en fris design. Deze lijn werd doorgetrokken op de website, we gebruikten veel lichte kleuren waardoor de website nu meer open en toegankelijk is. Hiermee willen we de grens tussen Gram en zijn doelpubliek verlagen. Doordat we gebruik maakten van een WordPress website kan de klant de site in de toekomst makkelijk beheren.

De opfrissing van de website en de huisstijl staat toch nog dicht bij de kernwaarden van Gram maar zorgt nu meer voor een jongere en meer open uitstraling.

Bekijk het project